کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخالفت اعراب با پسوند اینترنتی"خلیج فارس"

 

ایرانی ها برای حمایت از ثبت پسوند دامنه اینترنتی خلیج فارس یا .persiangolf تا فردا وقت دارند.

یکی از شرکتهای ایرانی پسوندهای دات پارس (.PARS)، دات خلیج فارس (.PersianGulf)، دات نوروز (.Nowruz) و دات همراه (.همراه) را برای تصویب در آیکان - سازمان ثبت پسوند های دامنه های اینترنتی - ارسال کرده که به گفته مدیر این شرکت اعراب ظاهرا با ثبت پسوند خلیج فارس مخالفت کرده اند.

مهدی عباس نیا به مهر گفته بعد از ثبت درخواست، حمایتهای مردمی از ثبت پسوند های اینترنتی بهترین کمکی است که می تواند در این راستا صورت گیرد. وی گفت با رفتن به سایت  https://gtldcomment.icann.org  ضمن حفظ رعایت ادبیات اخلاقی مناسب، می توان کامنت خود را بعد از ثبت نام ارسال کرد. (26 سپتامبر 2012 آخرین روز ارسال کامنت ها در آیکان است)

 درخواست ثبت پسوندهای جدید مطابق با فرهنگ و مورد علاقه ایرانیان در راستای سومین دوره ثبت پسوندهای اینترنتی جدید در گروه پسوندهای عمومی به موسسه بین المللی آیکان - مرکز مدیریت اینترنت- ارائه شد.

 ثبت دامنه های اینترنتی برای سومین بار است که در تاریخ اینترنت اتفاق می افتد و براین اساس سازمان نظارت بر نامها و ارقام اینترنت (آیکان) به پذیرش پسوندهای اینترنتی جدید در گروه پسوندهای عمومی (TOP LEVEL DOMAIN) یا (TLD) اقدام کرده است. این یک برنامه جهانی است و هر شخص و هر سازمانی در جهان می تواند برای دریافت نام TLD درخواست دهد؛ اما موضوعی که از حساسیت ویژه ای برای دولتها برخوردار است نامهای مورد درخواست درباره اسامی ملی، فرهنگی و مشاهیر کشورها است. با آغاز پذیرش درخواست‌های ثبت پسوندهای جدید اینترنتی از سوی سازمان مدیریت نام‌ها و ارقام اینترنتی – آیکان- که به نوعی مدیریت کل اینترنت را در دست دارد همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اقدام پس از 9 سال وقفه (بعد از اضافه شدن پسوندهایی مانند دات آسیا و…) با استقبال گسترده فعالان اینترنتی در سراسر جهان روبرو شد.

مدیر شرکت Asia Green IT System در گفتگو با مهر، با اعلام رسمی ارائه پسوندهای درخواستی و دلایل آنان به موسسه آیکان، بر لزوم حمایت مردمی از ثبت پسوندهای مربوط به ایران در اینترنت تاکید کرد و گفت: پسوندهای دات پارس (.PARS)، دات خلیج فارس (.PersianGulf)، دات نوروز (.Nowruz) و دات همراه (.همراه) از جمله پسوندهای ایرانی درخواست شده توسط این شرکت هستند که هم اکنون در مرحله ارزیابی اولیه قرار دارند. وی به مهر گفت: در این مرحله از ارزیابی، آیکان از کلیه ذینفعان اینترنت می‌خواهد که نظرات خود را در قالب کامنت در وب سایتی که برای همین منظور در نظر گرفته شده ثبت کنند؛ جمع بندی این نظرات می‌تواند در تصمیم نهایی آیکن برای قبول یا رد درخواست یک پسوند تأثیرگذار باشد. عباس نیا خاطرنشان کرد: در این راستا اعراب از همین فرصت استفاده کردند و مخالفتهایی را در خصوص ثبت پسوند اینترنتی خلیج فارس در قالب نظر در سایت آیکان ابزار داشتند. براین اساس ایرانیان هم می توانند نسبت به ثبت نظرات مثبت خود در مورد پسوندهای ایرانی درخواستی اقدام کنند.

نظرات ثبت شده در وب سایت آیکن به نام درج کننده نظر نمایش داده شده و با رعایت اصول عمومی مربوط  شامل رعایت نکات ادبی، عدم توهین به سایرین و ارائه منطق و دلیل برای حمایت و به هر زبانی امکان‌پذیر است؛ لذا ایرانیان می‌توانند به زبان فارسی مطالب خود را ارسال کنند.

همچنین توجه به این نکته الزامی است که ثبت نظر برای هر پسوند باید به صورت جداگانه انجام پذیرد و برای پنل های مختلف Community Evaluation و Community Objection و Geographic Names (برای خلیج فارس) به صورت جداگانه ثبت شود. یکی از ملاک‌های آیکان برای انتخاب یک پسوند از میان دو پسوند پارس و پاریس، میزان حمایت اعلام شده از سوی جامعه ای ست که آن پسوند برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این راستا چندی پیش کمپین حمایت از پسوندهای اینترنتی با نامهای "دات خلیج فارس" و " دات پارس" در راستای ثبت دامنه های جدید اینترنتی که از سوی موسسه جهانی نامها و ارقام اینترنتی در حال انجام است، تشکیل شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11231 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/07/05 تعداد مشاهده: 1924
سافت گذر
نظرات بینندگان

کاربر 1391/07/07 23:56
اگه دیر بجنبیم این عربا با پولشون نام ایران رو هم تغییر می دن (خلیج فارسو که تغییر دادن ... دانشمندای ایرانی رو که کردن عرب و...)
لیلا حاتمی 1391/07/07 13:57
من خلیج فارس را دوست دارم و از نام ان و تمامیت ارضی و ابی اش با جان و دل حمایت می کنم وبه اعراب که نوکر غربیه هستن اجازه چنین کاری را نمیدم
علیرضا 1391/07/07 10:59
ای کاش قدم به قدم می گفتین چه کار باید کرد
علی 1391/07/06 22:55
این عرب ها کی وکجا با ما بودن که حالا باشن ؟ اما بازم به یاری خدا و با اتحادمون روشون رو کم میکنیم.
الیگودرز 1391/07/06 20:39
عرب عجب ! اینام واسه ما هفتیر کش شدن . تا رستم و گودرز و اریوبرزن زنده هستند پارس در جهان زنده استlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
فرهنگساز 1391/07/06 08:45
متمدن بی فرهنگ لطفا به عربا فش نده
پارسی 1391/07/06 08:44
شاید اگه ما هم مثل اعراب زندگی مرفه و بدون دغدغه ای داشتیم ما هم دنبال یک سوژه می گشتیم که بی کار نباشیم...
amir 1391/07/06 02:38
چی؟اعراب؟نمیشناسمشون.
siamak jalali 1391/07/06 02:14
ای کاش قدم به قدم می گفتین چه کار باید کرد تا روی این اعراب کم بشه
mehdi shirmohammadi 1391/07/06 00:18
خاک تو سر عربا
mahla 1391/07/05 22:21
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا چطوری روشون میشه حتی اینو مطرح کننن.معلومه اسم دریاش خلیج فارسه.اوجا همش مال ماست.چون نیاکان ما براش زحمت کشیدن.ما اریاییم هیچوقت اجازه نمیدیم که کشورمون که با اومدن کوروش کبیر اوج گرفت و هنوزم نامش با غرور اورده میشه الان از خلیج پارس بدون نام ایرانیش اورده بشه.فقط خلیج پااااااااااااارس
مهدی 1391/07/05 21:23
سلام
لینک دقیقی بدید تا نظر خودمون ثبت کنیم
یوسف 1391/07/05 18:36
این عربها آدم بشو نسیتند چون زیر دست آمریکا و اسراییل هستند مردم ما همیشه نشون دادن که پشت این دین و کشور هستند.
خلیج همیشه فارسlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
lpl 1391/07/05 10:53
این برای چندمین بار در این سال هست که نظر سنجی انجام میدن و همیشه رای ما بیشتر بوده ولی هنوز موافقت نشده. اینا دنبال بهونه می گردن.